Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mirror

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alessia Trant

Alessia Trant


Aantal berichten : 59

Dossier
Leeftijd: 21
Partner: Love me like your never loved before
Gezondheid:
Mirror  Left_bar_bleue100/100Mirror  Empty_bar_bleue  (100/100)

Mirror  Empty
BerichtOnderwerp: Mirror    Mirror  I_icon_minitimema aug 05, 2013 12:46 pm

Alessia liep haar slaapkamer in en pakte haar sporttas. Ze verzamelde de dingen die ze nodig had voor haar werk. Kort twijfelde ze tussen een klein topje of een soort bh. Uiteindelijk gooide ze, ze maar beide in de tas en niet veel later volgde de bij passende broekjes en nog een vestje. Alessia bekeek haar hakken en koos voor de hoogste. Toen ook die eenmaal in haar tas zaten trok ze hem dicht en nam hem mee naar de keuken. Daar pakte ze een kom deed er wat ontbijt granen en melk in. Ze zette haar tv aan en bekeek het nieuws. Het was ook elke keer weer het zelfde. Een mens kon niet normaal meer over straat. Zelf had ze ook wel eens iets meegemaakt en had nu zelf ook voorzorg maatregelingen genomen. Alessia was in het bezit van een kleine pistool en had nog wat andere dingen bij haar. Niet dat ze zo bang was maar meer omdat ze nog niet dood wou. Eenmaal haar eten op pakte ze haar spullen en de tas en verliet haar appartement. Hij stond in een nieuwbouw maar toch leek het er niet meer op. De helft van de tijd was alles kapot en moesten ze met de trap. Ook was er vaak politie te horen. Eenmaal bij de bus halte wachtte ze geduldig op de bus terwijl ze verveelt wat om haar heen keek. Toen de bus er was stapte ze snel in en ging zitten. Het duurde niet lang voor ze in de buurt van de nachtclub uit stapte. Ze liep gehaast naar binnen en begroete de beveiliger die er stond. Aan de muziek te horen was het aardig druk. Een kleine zenuwachtig gevoel gleed door haar heel toen ze de gang in sloeg wat haar naar de kleedkamer bracht. Ze was altijd wat zenuwachtig in het begin. Wat eigenlijk best dom was aangezien ze dit al ander half haar deed. In de kleed kamer kleden ze zich om en maakte zich op. Eenmaal klaar bleef ze zitten tot het tijd was. Ze kletste wat met de andere meiden en dronk wat water. Toen het dan zo ver wat deed ze haar hakken aan en liep niet veel later uitdagend het podium op. Alessia was niet iemand die half uit de kleren ging. Sommige deden dit wel. Het enigste wat zij deed was haar haren los maken en haar vestje uit doen, dansen en sexy zijn. En natuurlijk het geld aan pakken wat ze aan haar gaven. Het was makkelijk geld verdienen. Toen de muziek eenmaal beginnen was begon ze te dansen en deed haar ding. Ze keek verleidelijk naar de mannen maar ook naar de vrouwen die er waren. Na een tijdje was ze klaar en liep voldaan het podium weer af. Eenmaal in de kleedkamer telde ze het geld en legde er wat apart wat voor haar baas was. Elke keer weet 50 dollar. Alessia kleden zich weer om kamde haar haren maakte zich weer op nieuw op en besloot zelf nog wat te drinken. Eenmaal bij de bar gaf ze haar tas af die ze weer terug zou krijgen en bestelde een rode wijn.


Tag: James Words: 529 Notes: Hij is kort sorry

Terug naar boven Ga naar beneden
James Lion

James Lion


Aantal berichten : 96

Dossier
Leeftijd: 21
Partner: My ego.
Gezondheid:
Mirror  Left_bar_bleue100/100Mirror  Empty_bar_bleue  (100/100)

Mirror  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror    Mirror  I_icon_minitimema aug 05, 2013 1:21 pm


Eindelijk heb ik weer een vrije avond en die weet ik meestal wel op te vullen met wat nuttige bestedingen zoals mijn huis schoonmaken, het nodige regelen voor mijn werk of normaal voedsel klaarmaken zodat ik weer een week op kliekjes kan leven in plaats van brood en whisky. Vanavond was er niks, geen een taak kon meer gedaan worden, op de een of andere manier had ik alles al klaargespeeld tijdens mijn werkdagen en heb ik nu echt een vrije avond. Aangezien dit niet heel vaak voorkomt besluit ik om mezelf te trakteren op iets speciaals, natuurlijk is tv kijken en wat drinken ook wel leuk, maar echt speciaal is het niet.
Rustig kleed ik me aan in een simpele spijkerbroek en een donkerblauw T-shirt waarna ik mijn zwarte allstars aantrek en met een kam door mijn haar ga zodat ik er weer degelijk uit zie. Ik pak mijn portemonnee en mobiel en stop ze in mijn broekzak zodat ik helemaal klaar ben om te gaan, ik pak mijn sleutels snel nog van de tafel en stap dan naar buiten waarna ik de deur achter me op slot doe.
Het is niet heel warm deze avond, ook niet te koud, maar gewoon lekker fris. Rustig loop ik richting de nachtclub waar ik af en toe kom. Vroeger kwam ik er redelijk vaak, maar nu ik een vaste baan heb en vooral in de avond werk is dat sterk verminderd en dat is misschien maar goed ook. Zodra ik bij de club ben aangekomen groet ik de uitsmijter, hij herkent me nog, en stop hem wat geld toe. Heerlijk zo’n vaste baan. Ik vervolg mijn weg naar binnen en ga aan de bar zitten, de plek waar ik vroeger altijd zat, en bestel een glas whisky.
De rest van de avond spendeer ik drinkend aan de bar en af en toe werp ik een blik op het podium als er weer iemand wordt aangekondigd, op de een of andere manier ben ik vanavond niet zo geboeid door het vrouwelijk schoon, misschien moet ik gewoon weer wennen aan het feit dat ik nu los mag gaan en niet verantwoordelijk hoef te blijven. Zodra er iemand wordt aangekondigd die ik niet herken kijk ik weer naar het podium, ik ben benieuwd wie het is en of ik haar ken. Zodra het meisje met het donkere haar op het podium staat blijf ik gefascineerd kijken, niet persé door hoe ze er uit ziet, maar ze lijkt zo sierlijk. Het kan natuurlijk de alcohol zijn die nu inslaat, al merk ik daar verder niks van, maar ze ziet er gewoon prachtig uit zo op het podium. Het feit dat ze niks uittrekt stemt veel mannen niet zo vrolijk, maar ik vind het juist wel stijlvol, ze hoeft haar geld niet te verdienen door haar vrouwelijke vormen bloot te geven, maar ze verdient het doordat ze gewoon een aantrekkingskracht heeft en goed kan dansen.
Zodra ze weer van het podium af is draai ik me weer in de richting van de bar en vraag om nog één whisky, het is mijn favoriete drank en ik kan maar niet stoppen met drinken, gelukkig kan ik heel goed tegen alcohol aangezien dat meestal een van de weinige drankjes in ons huis was. Je dronk water of je dronk alcohol, zo leerde ik een ware alcoholist te zijn, heb ik toch nog iets goed teruggekregen van mijn waardeloze jeugd. Zodra er iemand anders aan de bar komt kijk ik op en zie dat het dat meisje is die zojuist op het podium had gestaan. “Mag ik je drankje betalen?” Mijn stem klinkt wat schor dus ik kuch even en kijk haar dan met een vriendelijke glimlach aan, ik had geen geld op het podium gegooid voor haar aangezien dat niet mijn stijl is, nu ze hier aan de bar staat kan ik haar tenminste iets teruggeven voor haar optreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alessia Trant

Alessia Trant


Aantal berichten : 59

Dossier
Leeftijd: 21
Partner: Love me like your never loved before
Gezondheid:
Mirror  Left_bar_bleue100/100Mirror  Empty_bar_bleue  (100/100)

Mirror  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror    Mirror  I_icon_minitimedi aug 06, 2013 4:04 am

Terwijl ze om door de 'zaal' heen liep zag ze verschillende mensen naar haar kijken. Ze gunde hen geen blikwaard en liep door. Alessia had wel eens mee gemaakt dat als ze naar iemand keek dat ze op haar afstapte en dachten dat ze wel met ze naar bed wou. Nou dat ging dus echt niet gebeuren. Ze was geen hoer en dat zou ze nooit worden. Ze liet mensen alleen van haar lichaam genieten door ze er naar te laten kijken. Meer zou er niet gebeuren. Niet met haar toestemming in elk geval. Helaas dachten mannen altijd weer verkeerd. Wat dat betreft was haar andere baantje een stuk leukerde zonder enkele problemen. Niemand was daar uit op seks of wat dan ook. Nee ze luisterde enkel naar haar stem en dat was het. Maar het dansen en de aandacht die ze kreeg van mensen was ook de reden dat ze voor deze baan gekozen had. Daarbij was het ook nog eens een sport. Dat betekende dat ze niet de hele tijd naar de sportschool hoefde om haar lichaam te behouden. Ook al was dat niet zo moeilijk aangezien ze toch niet zo veel at. Maar voor haar conditie was het wel handig. Eenmaal bij de bar leunde ze met haar armen op het hout terwijl ze toe keek hoe de barman genaamd Tyler haar wijn in deed. Haar blik gleed naar de schorre stem die naast haar klonk. “Mag ik je drankje betalen?” Alessia haar blik schoot over hem heen waarna er een kleine glimlach op haar gezicht verdween. Door dat hij wat schor klonk leek zijn stem sexyer te zijn leek het wel. Aarzelend keek ze weer naar Tyler toen die een glas voor haar neer zette. Uiteindelijk schoten haar blauwe ogen weer terug naar de man naast haar. "Als je dat zo graag wilt dan heb je de eer." De glimlach op haar gezicht werd wat groter terwijl ze haar glas op pakte en er een slok van nam. "Maar ik zou gemeen zijn als ik je niet vertel dat het drinken voor mij gratis is." Ze werkte hier dus waarom zou ze moeten betalen? Dat was nog een voordeel voor haar. Dat had ze ook bij het café waar ze een van de vaste zangeressen was. Daarom ging ze ook vaak bij haar werk uit. Niet alleen om de gratis drank maar ook omdat het hier gezellig was. Daarbij kende ze hier altijd wel iemand en dat was ook weer fijn. "Toch vind ik het heel lief van je." Ze legde haar hand op zijn arm en glimlachte naar hem. "Heb je genoot van de show?" Nieuwsgierig keek ze hem aan. Uiteindelijk keek ze hem even twijfelend aan. "Of ben je ook een van die mensen die vind dat ik uit de kleren moet." Als dat zo was dan liep ze meteen weg. Ze hield er totaal niet van. "Als dat zo is dan ben ik meteen weg." Ze meende deze woorden. Ze bleef hem aan kijken wachtend op een antwoord terwijl ze haar hand weer van zijn arm afhaalde.


Tag: James Words: 528 Notes: Ik had echt gehoopt dat deze wat langer zou zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
James Lion

James Lion


Aantal berichten : 96

Dossier
Leeftijd: 21
Partner: My ego.
Gezondheid:
Mirror  Left_bar_bleue100/100Mirror  Empty_bar_bleue  (100/100)

Mirror  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror    Mirror  I_icon_minitimedi aug 06, 2013 6:34 am


Rustig neem ik een slok van mijn whisky en ga even met mijn hand door mijn haar om wat springerige plukjes weer in toom te houden. Met een kleine glimlach kijk ik de jongedame aan als ze zegt dat ik haar drankje mag betalen, maar dat har drankjes gratis zijn; “In dat geval maak ik er een fooi voor de ober van.” Ik haal tien dollar uit mijn portemonnee en geef hem aan de barman die mij de gehele avond al van een zeer goede whisky voorziet. Geen verspilde tien dollar als je het mij vraagt.
Zodra ik de hand op mijn arm voel kijk ik er even naar en glimlach dan mijn witte tanden bloot, ik ben niet echt het type dat complimenten geeft en al helemaal niet als mensen er naar vragen, maar ja... zij zet haar lichaam in om ons te vermaken, dus wie ben ik om geen compliment uit te delen. “Ik vond het beter dan de andere meiden,” kort kijk ik om me heen om te zorgen dat er niemand in de buurt is die ik nu beledig en neem weer een slok van mijn whisky en merk dat er nog heel weinig in het glas zit, “maar eerlijk gezegd ben ik hier meer voor de sfeer en de geweldige whisky.” een korte grinnik komt uit mijn keel en ik vraag de barman om nog een glas whisky, het is gewoon een heerlijke drank, ik krijg zowaar zin in een sigaar, misschien is dat een van de bijwerkingen van Whisky.
“Nee, ik ben zeker geen type die houdt van naakt op een podium,” kort lach ik en plaats mijn ellenbogen op de bar, “naakt in bed en in de douche, dat zijn de enige plekken waar het nodig is.” Weer grinnik ik zacht, vrijwel onhoorbaar, en tik met mijn vinger tegen mijn glas aan. Oké, je mag op meer plekken naakt zijn, maar het ligt er maar net aan waar je bent op het heetste moment. “Waarom ga je eigenlijk niet naakt? Ik ga er van uit dat je dan veel meer geld verdient?” Vragend kijk ik haar aan, “Puur uit nieuwsgierigheid natuurlijk.” zeg ik er nog snel achter aan in de hoop dat ik niet als wanhopig overkom.
Als ik een vrouw was en ik had net zo’n prachtig lijf als zij had en ik zou werken in deze club zou ik zeker naakt gaan, of in ieder geval mijn topje uit, het is zo makkelijk om hier veel geld te verdienen als vrouw. Het enige nadeel is dat mannen je misschien meer willen en met hoe het nu gaat in deze stad nemen veel mannen de vrijheid om zomaar iemand van de straat te grijpen en te bedreigen. Dat is in ieder geval wat ik hier en daar gehoord heb van verschillende mensen, slachtoffers en daders wel te verstaan. Ik blijf het kansloos vinden, je zorgt gewoon dat een meisje je leuk genoeg vindt om mee het bed in te duiken en dat is het, als ze het niet wilt zal je toch echt aan jezelf moeten werken en als zelfs dan niemand zich aanbiedt is het misschien tijd om goed na te gaan denken over wat je verkeerd doet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alessia Trant

Alessia Trant


Aantal berichten : 59

Dossier
Leeftijd: 21
Partner: Love me like your never loved before
Gezondheid:
Mirror  Left_bar_bleue100/100Mirror  Empty_bar_bleue  (100/100)

Mirror  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror    Mirror  I_icon_minitimedo aug 08, 2013 10:05 pm

Het gebeurde soms best vaak dat mensen haar een drankje aan boden of te vragen of ze het mochten betalen. Soms als hen toon haar niet aan stond dan liet ze hen gewoon betalen zonder eerlijk te zijn dat haar drankjes gratis waren. De meeste dachten dat ze wel een lievertje was. Maar het lag er maar net aan hoe ze zich voelde en hoe iemand zich tegen haar gedroeg. Ze kon echt een bitch zijn en dat was altijd nog wel grappig. Mensen verwachtte dat gewoon niet van haar. “In dat geval maak ik er een fooi voor de ober van.” Alessia was blij dat het niet iemand was die aandrong. Daar had ze altijd zo'n hekel aan. "Daar zou tyler vast blij mee zijn." Lachte ze zacht. Ze keek toe hoe de man 10 Dollar aan Tyler gaf. Alessia wist dat hij er blij mee was. Aangezien Tyler een gezin had waar hij voor moest zorgen. Ze had altijd aangeboden om.hem en zijn vriendin te helpen maar dat wouden ze blijkbaar niet. Dat vond ze natuurlijk best jammer. Het geld wat ze hier in de club en café verdiende had ze eigenlijk niet nodig. Nee ze had het geld van haar ouders nog maar daar wou ze eerlijk gezegd niet aan komen. Daarom woonde ze ook in een flet. Het was redelijk klein en makkelijk te doen voor haar. Maar als andere wisten dat ze echt rijk was dan kon ze misschien nog wel in de problemen komen en dat wou ze natuurlijk ook al weer niet. Nee mensen dachten dat haar ouders zelfmoord hadden gepleegd omdat ze veel schulden hadden maar dat was niet bepaald waar. Ze hadden enkel aan hun zelf gedacht en niet aan hun kind. “Ik vond het beter dan de andere meiden,” Een kleine glimlach verscheen op haar gezicht toen hij dit zei. Ze wou natuurlijk niet aan iedereen deze vraag stellen. Maar ze wou gewoon weten of ze goed was vandaag. Ze vroeg het soms aan mensen. Zo wist ze ook of ze niet iets aan moest passen. Of er iets bij moest voegen. Van haar zelf kon ze dat natuurlijk niet zeggen. En dat deed ze ook totaal niet. Alessia zei nooit dat ze beter was dan de rest. Ze zou niet eens durven om eerlijk te zijn. Daarbij sommige meiden waren mooi en konden goed dansen. Andere meiden waren weer mooi maar konden het niet bepaald goed. Het kwam er op neer dat je alleen al aangenomen werd omdat je mooi was of je het nou kon of niet. “maar eerlijk gezegd ben ik hier meer voor de sfeer en de geweldige whisky.” Ze knikte en keek even naar zijn glas. Ze snapte gewoon niet hoe iemand daar van kon houden. Het was voor haar te sterk. Dat wist ze in elk geval wel. "Dat kan natuurlijk ook nog." De kleine glimlach op haar gezicht was er nog steeds toen ze dit zei. Er waren hier nog wel meer mensen die er waren om de drank en de sfeer. Die was hier namelijk altijd wel rustig. En als bonus konden ze ook nog kijken naar vrouwen die voor ze danste. Een man kon het niet makkelijker hebben toch? In elk geval ze dacht dat manen zo dachten. zeker wist ze het natuurlijk niet. “Nee, ik ben zeker geen type die houdt van naakt op een podium,” Er waren zeker niet veel mensen die dat zeiden. Het mocht wat haar betrof wel in de krant staan elke keer wanneer een man dat zei. Ze keek hem dan ook wat verbaast aan. “naakt in bed en in de douche, dat zijn de enige plekken waar het nodig is.” Alessia nam een slok van haar wijn en keek kort voor haar uit voor ze de man weer aan keek. "Daar heb je helemaal gelijk in." Ze wou hem haast bijna een schouder klopje geven maar besloot zich in te houden. Het was gewoon raar als ze dat zou doen. Alessia draaide zich om en keek de zaal rond. Er zou zo weer iemand gaan dansen en dat was duidelijk te zien. Aangezien bijna iedereen naar het podium ging. Sommige waren zo erg dat ze voor dwongen gewoon om voor in te gaan staan. “Waarom ga je eigenlijk niet naakt? Ik ga er van uit dat je dan veel meer geld verdient?” Die vraag had ze wel verwacht. Alessia draaide zich weer om naar de bar en keek weer op zij. “Puur uit nieuwsgierigheid natuurlijk.” Ze hoefde niet eens na te denken over deze vraag. "Het verdient inderdaad meer geld. Maar ik doe het niet alleen om het geld. Doe ik dat wel dan kan ik net zo goed een hoer worden en achter de ramen gaan zitten." Ze keek weer even vooruit voor ze hem weer aan keek. "Daarbij bepaal ik zelf wie mijn lichaam te zien krijgt. Wat heb ik er aan als de hele wereld het kan zien?" Antwoordde ze op zijn vraag. "Het gebeurt vaak genoeg dat er een of andere gek is die het filmt en het op internet gooit." Haar mening had ze verteld. Ze keek weer van hem weg en nam een slok van haar drinken. "En raar genoeg zie ik altijd mensen weer terug komen als ik een keer ga dansen. Mensen die er anders meestal niet zijn. Aangezien ik hier ook best vaak ben als ik niet hoef te werken." Het liet mensen terug komen en ook zo kreeg ze een bonus aan het einde van het jaar. De baas wist blijkbaar altijd alles wat er hier gebeurde en wie er binnen kwam. "Maar waarom zou jij vinden dat ik naakt moet. Behalve om het geld?" Vragende keek ze hem aan toch echt benieuwd naar zijn antwoord.


Tag: James Words: 963 Notes: Xx

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Mirror  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mirror    Mirror  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mirror
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: NEW YORK :: Night Clubs-
Ga naar: